☆ Yorumlar
Müşteri Yorumları
×
{{ averageRating.toFixed(1) }} ({{ comments.length }})
Tümü ({{ comments.length }})
({{ starCounts[star] || 0 }})
{{comment.PRODUCT_NAME}}
{{comment.RATING}}/5
Yorumlar yükleniyor...
Henüz yorum bulunmuyor.
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?/ Hediye notu ekletebilir miyim?

Hediye paketi ve notu sepet sayfasında gösterilmektedir.

2- Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz.

İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

3- Siparişim iptal edilmiş?

Siparişleriniz bazı durumlarda iptal edilebilir. Bu durumlar sizin isteğiniz doğrultusunda gerçekleşen iptallerdir.

Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından riskli bulunduğu zaman veya diğer iptal nedenlerinin söz konusu olması halinde güvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir ve üyelik hesabınız askıya alınabilir.

Siparişinizin onaylanmasında size ulaşılımadığında iptal edilebilir.

4- Siparişim eksik gönderilmiş

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.

Eksik gönderilen ürünler için iletişim bölümünden bize ulaşınız

5- Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?

Garantisi olan ürünlerin garanti bilgileri ürün sayfasında belirtilmektedir.

Servis ve destek bölümünden garanti koşullarını karşılıyor sa ürününüzü ücretsiz olarak teknik servise gönderilir.

Garanti koşullarını karşılamayan ürünler için teknik servisce kontrolü yapılıp tarafınıza gönderilir

Üründeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması, vb.) olarak tespit edilirse, herhangi bir işlem uygulanmadan geri gönderilir.

6- Aldığım ürünlerin fiyatlarına kdv dahil midir?

Satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

7- Kredi kartı puanlarımla sipariş verebilir miyim?

Kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.

8- Fatura nasıl talep edebilirim?

Fatura talepleri için hesabınızda siparişlerim bölümünde teslim olan siparişler detaylarında fatura talep butonu ile fatura talebi edebilirsiniz.

9- Siparişe ait faturalarımı nereden bulabilirim?

Hesabınıza giriş yaparak siparişlerim bölümünde teslim olan siparişlerin detay kısmında faturanıza ulaşabilirsiniz.

10- Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabınıza giriş yaparak siparişlerim bölümünde işleme alınmış siparişinizin detayına girerek işlemler menüsünden siparişinizi iptal edebilirsiniz.

11- Kargodaki siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan "Siparişlerim" sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz.
• Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz.
• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.